Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Lato w pełni

Hej!
Wczoraj po południu poszłam w pole robić zdjęcia, bo to właśnie tam latem jest najpiękniej (nie licząc chorwackich plaż). Złoto zboża i błękit nieba tworzą wspaniałe połączenie i chyba to w lecie kocham najbardziej (być może to dlatego, że w pobliżu nie ma nic bardziej interesującego). Poza tym, zaraz za polami jest niewielki pas łąki, parę drzew i rzeczka. No i tam właśnie wylądowałam pod koniec mojej wycieczki żeby chwilę odpocząć. I może pomińmy fakt, że ta chwila (z uwagi na mój brak poczucia czasu) trwała prawie godzinę😂😂
Tak więc zapraszam na świeżą porcję zdjęć










Komentarze

  1. Urokliwe są takie spacery wśród pół i łąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. A u mnie jeszcze dodatkowo taki plus, że mogę sobie wyjść w pole codziennie :)

      Usuń
  2. WOW! Fotografie wyszły Ci rewelacyjnie. Piękne krajobrazy :) U nas na wsi podobnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja właśnie dlatego wolę mieszkać w małym miasteczku, bo takie piękne widoki to codzienność z dala od gwaru miasta

      Usuń
  3. Jaki piękny krajobraz, a jakie widoki, az samemu chce w takie miejsce się udać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie co roku zachwycają te krajobrazy i co roku chociaż raz muszę tam iść i zrobić parę zdjęć, bo w innym wypadku czuję się niespełniona :)

      Usuń
  4. Ale piękne zdjęcia... jestem nimi zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow te zdjęcia zapierają dech w piersiach, prezentują się cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak na polu jest pięknie :) a najcudowniejsze są maki <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zdjęcia i fajnie mieć miejsce z takimi krajobrazami :) Już sobie wyobrażam jakie super foty by tam mogły wyjść jakby jakąś dziewczynę tam dać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No oczywiście, tylko jeszcze trzeba by mieć taką dziewczynę co by ją tam wsadzić :D

      Usuń
    2. To już wystarczy tylko ogłoszenie napisać :)

      Usuń
  8. Piękny krajobraz i fantastyczne zdjęcia! Urzekło mnie zwłaszcza to z makami na tle nieba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Też uważam, że to akurat wyszło najlepiej :D

      Usuń
  9. Sama mieszkam na wsi i codziennie korzystam z tych pięknych widoków lata :D
    Nie da się tego niczym zastąpić. Piękne zdjęcia Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jestem bardzo wdzięczna, że dane mi jest mieszkać w takim miejscu. Na wsi albo w małym miasteczku wszystkie pory roku są piękne i niepowtarzalne no i przede wszystkim widoków nie ograniczają kilkudziesięciometrowe wieżowce. A lato jest chyba najpiękniejszą z nich. Również pozdrawiam ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty