Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Widok ze Ślęży

Hej!
Dzisiaj zdjęcia z piątkowej wycieczki na Ślężę. Jest ich tak mało, ponieważ tak byłam zajęta stawianiem kroków i całkowicie zapomniałam o tym, żeby coś "pstryknąć". Zrobiłam to dopiero na szczycie wieży widokowej. Po drodze zrobiłam tylko jedno zdjęcie i jest na nim kamienna konstrukcja zrobiona na jednym z postojów. Tak więc zapraszam do obejrzenia





Komentarze

  1. Tak, Ślęża ma coś w sobie...niby tak blisko i tak znana, ale tam powracamy....

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasem podczas wspinaczki całkowicie zapomina się o robieni zdjęć. Ja tak mam na wielu wycieczkach. Jak już wrócę to myślę, ze w sumie mogłam pstryknąć foty na pamiątkę. Konstrukcja z kamieni ciekawa a i widok piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ufff, to znaczy, że nie tylko ja zapominam o robieniu zdjęć ;)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty