Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Autoportret

Hej!
Na początku muszę przeprosić za moją nieobecność na blogu. Spowodowana była głównie brakiem zdjęć, które by się nadawały. A teraz przechodzę do tematu.
Ostatnio bardzo często zdarza mi się malować. Z tym, że nie na płótnie lub kartce, a na mojej twarzy (zdecydowanie jest to bardziej wymagający materiał). Postanowiłam więc zrobić sobie sesję autoportretową (tak, wiem, że coś takiego nie istnieje), bo w domu nikt nie zrobi mi takich zdjęć jakich oczekuję, więc muszę sobie radzić sama. Z racji tego, że efekt jest dla mnie całkiem zadowalający, postanowiłam się nim podzielić.
Więcej tego typu zdjęć (i nie tylko) można znaleźć na moim Instagramie








Komentarze

Popularne posty