Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Zima na całego

Hej!
Znowu nie było mnie tu przez jakiś czas, ale wracam z kolejną porcją zimowych zdjęć. Znowu w roli głównej zagra toszecki zamek, ale obiecuję, że będą również inne zdjęcia.
Tak więc w nocy z niedzieli na poniedziałek nasypało sporo śniegu i nawet szkoła pokryta białą pierzynką nie była tak straszna jak w każdy inny poniedziałkowy poranek. Zdjęcia natomiast są z wtorku, bo wtedy właśnie miałam zajęcia i musiałam na nie zabrać również aparat. Nie mogłam w takim wypadku zrezygnować z okazji zrobienia paru kolejnych zimowych zdjęć.
Niestety z każdym dniem śniegu jest odrobinkę mniej, dlatego cieszę się, że udało mi się uchwycić moment, w którym był on jeszcze bielutki i czysty. Pogoda też zrobiła mi wielki prezent i było bardzo słonecznie, dzięki czemu udało się też sfotografować zimowy zachód słońca.
Miłego oglądania!
















Komentarze

  1. I ja łapię zimę na godziny. Bardzo ciekawe zdjęcia. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty