Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Kwitnący świat

Hej!
Tym razem znowu nie wyrobiłam się ze wszystkim na poniedziałek...
A przez ostatnie trzy dni byłam skupiona bardziej na egzaminach, które miałam do napisania, niż na tym, żeby napisać coś na bloga. Ale teraz już jestem do dyspozycji i postanowiłam podzielić się z Wami kolejną porcją wiosny. Tym razem bardziej deszczowej, ale nie mniej pięknej. Pokuszę się nawet o stwierdzenie, że wiosenny deszcz nadaje tej porze roku niepowtarzalnego uroku.
Co prawda ostatnie dni były bardzo zimne, ale poprzedni weekend jeszcze przebiegł pod znakiem w miarę ciepłej i sprzyjającej pogody. Zdjęcia, które zaraz zobaczycie są właśnie z tego weekendu (dokładniej z soboty). Nie jest to jakiś fotograficzny majstersztyk i absolutnie nie pasują do siebie kompozycyjnie oraz kolorystycznie, ale mi się podobają.

Komentarze

Popularne posty