Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Przyszła wiosna

Hej!
Znowu długo mnie tu nie było, ale to dlatego, że nie miałam żadnych zdjęć, które by się nadawały. Dzisiaj mam tylko jedno, ponieważ jeszcze nie zdążyłam wybrać się na sesję. W każdym razie od miesiąca odczuwałam brak słońca, ciepła i wiosny, a teraz przyszła i mam nadzieję, że już z nami zostanie, bo chyba nie ma lepszego uczucia niż ciepłe promienie zachodzącego słońca na twarzy i lekki, wiosenny wietrzyk we włosach. Ja przynajmniej uważam, że jest to najlepsza rzecz, która może nas spotkać po długiej i szarej zimie.
Tak więc dołączam moje pierwsze wiosenne zdjęcie w tym roku i mam nadzieję, że wrócę tu na dłuższy czas z nową energią do działania i radością.
Tymczasem, życzę wspaniałego tygodnia!


Komentarze

Popularne posty