Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Wiosenny zachód słońca

Hej!
Ja znowu z "małym" opóźnieniem. Coś mi nie leżą te poniedziałki.
Ale do rzeczy. W ostatnią niedzielę wieczorem wybrałam się nad staw, żeby zrobić zdjęcia na konkurs. Nieźle się wygimnastykowałam szukając odpowiedniego kadru i... żadne ze zdjęć nie wyszło tak jak bym chciała. Z (chyba) dziesięciu ujęć ani jedno mi się nie podobało. Stwierdziłam, że nie będę się dalej z tym męczyć i poszłam robić zdjęcia gdzie indziej. Już nie na konkurs, ale po prostu tak dla przyjemności. I z tych zrobionych trochę od niechcenia jestem z kolei bardzo zadowolona, więc podzielę się nimi z Wami.




Komentarze

  1. Lubię ujęcia przyrody. Teraz zaczyna się robić coraz lepsza pogoda, która sprzyja robieniu zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je lubię. Chociaż chciałabym również zająć się portretami, ale brak mi modeli :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty