Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Francja - raj dla fotografa cz.2

           Dzisiaj zapraszam na drugą część mojej wyprawy po Francji (czekajcie jeszcze na trzecią)

Zaczynamy od Espelette - miasteczka, w którym wyrabia się pieprz z papryczki Espelette (masło maślane, no ale trudno). Jak widać na ścianie domu susza się owe papryczki. Sorry za jakość zdjęcia, ale padał deszcz.

Kwiaty - coś co jest (zaraz po jedzeniu) moim ulubionym obiektem do fotografowania. Jeżeli ktoś wie jak ten kwiatek się nazywa to będę wdzięczna jak mi napisze.

"Nagusia" to po Baskijsku "ulica". Może zdjęcie nie jest jakieś superowe ale trochę edukacji się przyda.
A teraz coś co mnie bardzo zaskoczyło. Na ulicach w Espelette, nazwy wszystkich sklepów są napisane tą samą czcionką (tutaj dla przykładu: CREDIT AGRICOLE)


Czy ja coś mówiłam o jedzeniu...



Świeżo wyciskany sok z pomarańczy, cytryny i truskawek

Nawet czekając na wejście do jaskini można uchwycić coś ciekawego

A tu znowu plażowa kompozycja

Najwyższa wydma w Europie (podobno) - Dune du Pilat

No i oczywiście widok z wydmy

Wulkan Puy Pariou

Komentarze

Popularne posty