Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Urodziny

Hej!
Z racji tego, że ostatnio miałam urodziny, to dostałam od moich rodziców przepiękne tulipany, którym nie omieszkałam zrobić paru zdjęć. Może nie będzie to nic zaskakującego, ale aktualnie nie mam pomysłu na żaden sensowny post, więc na ten moment muszą wystarczyć tulipany. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu znajdę odpowiedni temat😉😊🎂🍰🌷🎈🎉




Komentarze

Popularne posty