Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Rozkwitła!!!!!

Hej!
Mimo moich wcześniejszych zapowiedzi udało mi się jednak uchwycić jeszcze parę nowych kwitnących drzew. Konkretnie chodzi mi o moją ukochaną jabłonkę, która rośnie zaraz za "płotem". Stwierdziłam, że jednak lepiej będzie jeśli pokażę Wam te zdjęcia jeszcze przed moim majówkowym  wyjazdem, bo później parę postów będzie poświęconych tym małym wakacjom. Tak więc zapraszam do obejrzenia tego cudu natury. Muszę przyznać, że to drzewo co roku zachwyca mnie coraz bardziej. Dodam też zdjęcie mojej prywatnej modelki (siostry).
Życzę wszystkim wspaniałego wypoczynku i do kolejnego postu.






Komentarze

Popularne posty