Przejdź do głównej zawartości

Polecane

Nikiszowiec

Hej! W ramach "zwiedzania świata" wybraliśmy się całą rodziną na Nikiszowiec. Trzeba przyznać, że urok tego miejsca jest niesamowity. Uliczki i zakamarki kryją w sobie ciekawe historie, jednocześnie ciesząc oczy i duszę. Tam jest po prostu pięknie i bardzo klimatycznie. Z resztą najprościej będzie to po prostu pokazać. Informacja dla fanów zdjęć czarno-białych: BĘDZIE ICH SPORO 😉

Zaćmienie księżyca

Hej!
Na dzisiaj przygotowałam coś, co może jest już trochę nieaktualne, ale cóż... Są to (jak widać po tytule) zdjęcia całkowitego zaćmienia księżyca, które miało miejsce 27 lipca. Muszę z bólem serca przyznać, że te słabe jakościowo zdjęcia, są jednocześnie najlepszymi jakie mam, więc jeżeli ktoś spodziewa się jakiejś "petardy" to zdecydowanie nie warto oglądać akurat moich zdjęć. Są robione dwoma różnymi aparatami, ale żaden nie spełnił oczekiwań z racji tego, trzeba się cieszyć z tego co jest. Mimo wszystko zapraszam i życzę miłego oglądania



Komentarze

  1. Śliczne zdjęcia :) pamiętam tę noc jak się bałam, że ciągle będzie zachmurzone i nic nie zobaczę. Na szczęście po chwili się pojawił i długo mogłam sobie obserwować magiczną chwilę. Zdjęć nie robiłam. Nie mam do tego aparatu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aparat niby mam, ale nigdy nie umiem dobrze ustawić parametrów i nie wyszło to tak jak chciałam, ale mimo wszystko bardzo dziękuję :)

      Usuń
  2. Ja niestety nie doczekałem 😒 chmury wszystko popsuły

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty